Indiai smink l Collab with CATherine!

6:00

Pár hónapja megbeszéltük a Beauty by CATherine blog szerkesztőjével, Margitával, hogy csinálunk egy "közös" posztot. Külföldön nagy divat ez, a youtube is tele van a collaboration videókkal, de itthon ritkán látok ilyet beauty blogon. Szerintem nagyon klasszak, mert így rögtön kettő, vagy többféle nézőpontot ismerhetsz meg egy témában, ezért vetettem fel neki az ötletet. Ő rábólintott, majd hosszas gondolkodás után Ő drukkolt elő, hogy mit alkossunk. Vett egy szép fejdíszt és feldobta az ötletet, hogy legyen indiai smink. Mivel már volt hasonló írásom <itt>, ezért rögtön belementem. Legalább lehetőség van a szép, kidolgozott, erős smink készítésére is, amit mostanában nem csak a blogon, de a valóságban is hanyagoltam. Jessz! :D


Kezdésképp elolvastam a régebbi posztomat és megnéztem egy-két videót, hogy felfrissítsem hogyan is sminkelnek azon a tájon a nők. Aztán eldöntöttem, hogy mind a szememet, mind pedig a számat hangsúlyozni fogom, mellé pedig szépen kontúrozott, bronzos arcot pingálok. India színessége mellett nekem elsőre a zöld és a bordó ugrik be, illetve a tökéletes precizitás és a fényes csillámok. Egy előkelő jelleget akartam adni ennek az erős sminknek. És azt hiszem, hogy sikerült is. :)


A szemem lealapozása után először egy narancsos árnyalattal kezdtem satírozni a mélyítővonalat, majd erre egy kisebb sávban barna jött rá, amiket jól összedolgoztam. A szemzugot egy csillogó sárgával/arannyal szerettem volna kihangsúlyozni, azonban ez nem lett annyira intenzív, mint amilyenre terveztem. Sajnos a festék megmakacsolta magát és nem akart rikítani. Sebaj. Ezek után a szemhéjamat egy csillámos középzölddel festettem ki, amire egy türkiz szín is került, hogy még pigmentáltabb és ragyogóbb hatást érjek el. A külső V ívbe feketét tettem annak érdekében hogy a szemfestés még hangsúlyosabb legyen és mellette a türkizzöld kiemelkedjen. Az alsó szempillák tövében ugyanezt az átmenetet satíroztam el, hogy meglegyen az egyensúly. Feltettem egy nagyon erős cicás tusvonalat zselés tussal, amit igencsak túlhúztam a belső szemzugnál is, így még íveltebb szemformát kaptam. Jó lett volna ehhez a sminkhez műszempillát használni, de mivel én nem preferálom, és amúgy is elégedett vagyok vele, ezért csak két rétegben kifestettem a sajátjaimat. 


A szemöldökömet vastagon, sötétre festettem ki, a természetes ívét követve, hogy ne tűnjön el az erős szemfestés mellett. A szemem alatti háromszögben világos korrektort használtam.


A számhoz egy bordó-marsala árnyalatot választottam, mert ezt éreztem igazán megfelelőnek a türkizes szemhez. Egy szájkontúrceruzával először körberajzoltam a vonalát, majd átsatíroztam az egész számat. Erre ütögettem fel halványan egy bordó rúzst, aminek a fényes rétegét zsebkendővel leitattam. Szerintem csodás árnyalatot sikerült kreálnom. *Büszkeség*


Mint már említettem, az arcomat bronzosítóval és világos korrektorral kontúroztam alaposan az erős fedésű alapozó felvitele után. Egy rózsaszín pirosítót használtam, amit a bronzosítóval elkeverve a szájhoz szépen passzoló árnyalatot kaptam. 



Az egész lookot megspékeltem ezzel a fejdísszel (ami egyébként egy nyaklánc, de ezt senkinek sem kell tudnia:) ) és egy kendőt tettem a fejemre. Remélem nem drasztikus, hanem hatásos lett a kinézetem. :)







Ne hagyd ki a csodálatos CATherine alkotását sem! 
És egy kis ízelítő az Ő variációjáról...:)


Ugye milyen gyönyörű lett??? És olyan klassz, hogy milyen más hangulatúak lettek a képeink! :)


Ha Te is szívesen elkészítenéd az saját verziójú indiai sminkedet, akkor a linkjét nyugodtan írd ide kommentbe! Illetve, ha úgy érzed szívesen vállalkoznál egy hasonló közös projectre velem/velünk, akkor is írj bátran és kiötlünk valami klassz témát! ;)


You Might Also Like

14 megjegyzés

  1. Gyönyörű lett! Az ötlet is tetszik, remélem lesz minél több. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én is remélem, hogy lesz, mert nagyon élveztem. Ha van kedved, veled is szívesen csinálok/csinálunk ilyet!!! :)

      Törlés
    2. Jól hangzik! :) Ha lehet később is csatlakozni, akkor szívesen hozzátok szegődnék, sajna nálam most még káosz van az egyetemen.

      Törlés
    3. Nem tudom, hogy Margita szeretne-e még ilyen közös projektet, de ha kedved van hozzá, akkor akár ketten is, vagy hárman, vagy sokan is alkothatunk legközelebb! ;) Szerintem klassz lenne egy ilyen nagy össznépi smink-tag :D

      Törlés
  2. Prezentálnám a kiváltott reakciómat:(mindez fennhangon) Anyáááááám.... Ez valami piszok gyönyörűűűűű!!! ÚÚÚÚÚÚÚ!!!
    Ezt követően tátottam még a számat fél percig és gyönyörködtem. Ha eddig nem követtelek volna ezzel most biztos meghódítottál volna. Én is gondolkodtam az elmúlt hetekben hogy elkészítem de így meg aztán még inkább piszkál a gondolata.:D
    Minden elismerésem a tied. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy!! :D Nagyon egó-simogató a reakciód, de örülök, hogy tetszik!! :) Akkor majd én is szívesen fogadom Te hogyan készíted el! ;)

      Törlés
  3. Nagyon klassz lett mindkettőtök sminkje! Szuper ötletnek tartom a kollaborációkat, és a téma is fantasztikus! Ügyesek vsgytok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen Bogi! :)
      Jó ilyen visszajelzéseket kapni. Örülünk, hogy tetszett! :) Azt hiszem kezdhetünk gondolkodni a következőn! :D

      Törlés
  4. Tényleg nagyon gyönyörű smink lett!!

    VálaszTörlés
  5. Elkészültek a sminkjeim ebben a témában:
    http://bugosgizi.blogspot.hu/2015/06/indiai-sminkek.html
    Mit szólsz Evelin?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, de örülök, hogy tényleg megcsináltad!!! :) Jók lettek, tetszenek! :) A második kicsit jobban, de lehet, hogy főleg a sanda mosolytól. :D

      Törlés
    2. Kicsit késve ugyan de azért meglett. :D Igggeeen a második esetében előfordulhat hogy felvettem a rosszban sántikálok mosolyom. :D Nagyon gondolkodom hogy a jövőben csinálnunk kéne valami közös projektet! :)

      Törlés
    3. Én nagyon örülnék neki! Margitával már tervezzük, mert Ő is nagyon lelkes, de még nem tudtunk semmit kitalálni. :D

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images